Початкова школа в умовах війни: методрекомендації від МОН

МОН склало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році в початковій школі в умовах воєнного часу.

Про це міністерство повідомило у своєму телеграм-каналі.

Дивіться методрекомендації за цим посиланням або нижче.

Велика частина рекомендацій присвячена тимчасово переміщеним дітям. Зокрема, якщо в класі зʼявилася така дитини, вона і далі працює за освітніми програмами, які були обрані й затверджені на початку навчального року. Якщо тимчасово переміщений учень навчався за іншою освітньою програмою, зокрема працював за іншими підручниками, учитель має адаптувати навчальний матеріал з урахуванням того, що вже опанував учень.

Якщо для учня не вистачає паперових підручників, можна скористатися електронними версіями:

Обліковувати тимчасово переміщеного учня рекомендовано в Класному журналі того закладу загальної середньої освіти, до навчання у якому він долучився, з поміткою “учень / учениця тимчасово переміщений/а” (ТП). Потім інформацію про результати навчання потрібно буде передати в школу за основним місцем навчання.

Результати підсумкового оцінювання фіксують лише у Свідоцтві досягнень учня, оригінал якого віддають учню / батькам, а копію прикріплюють до Особової справи. Якщо Особова справа зберігається в закладі загальної середньої освіти за основним місцем проживання, то копію Свідоцтва досягнень учня (у форматі pdf) надсилають до цього закладу.

Також у МОН наголошують на психологічному супроводі всіх учасників освітнього процесу. Вчителям початкових класів, практичним психологам, соціальним педагогам (в закладах освіти, де вони є) пропонують проводити мотиваційні п’ятихвилинні “ранкові зустрічі”, зокрема й психологічні хвилинки для учнів усіх вікових категорій (залежно від форми навчання онлайн чи в реальному часі).

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.